2014. szeptember 18., csütörtök

Római magyar est

"A jó embereket arról ismered meg
Hogy jobbá lesznek
Ha megismered őket. A jó emberek
Vendégül látnak, hogy épüljenek, mert
Abból okul az ember, ha figyel
S ha mondanak is néki valamit."
 
Tegnap este klassz kis magyar est szerveződött, nyolcan magyar lányok összejöttünk, az egyik lánynak szülinapja volt, megünnepeltük, vacsiztunk és csevegtünk, ahogy azt legjobban az anyanyelvén teszi az ember.
Nem is tudom eddig miért nem igyekeztem hogy részt vegyek egy ilyenen, hisz itt vagyok már fél éve. Valójában, így jött ki, mert emlékszem, 2x-3x láttam a facebook oldalon, hogy szerveztek ilyen magyar-vacsit, aztán amióta egy lányt megimertem ő már invitált egy pár programra, de azok se jöttek valahogy soha össze időben.
És most végre sikerült, eljutottam a számomra első ilyen csoportos találkozóra, az égiek is segítettek hisz lett volna szerdára egy esti installációm amit áttettek keddre, így minden zöld utat adott.
Azért egy picit szkeptikus voltam, hisz eddig volt egy ilyen halvány gondolatom - nem hittem hogy ismeretlenekkel ilyen hamar jól érezheti magát az ember. Úgy gondoltam, igazán tartalmas időt azzal a néhány baráttal töthetek akiket jól ismerek, és ilyen kapcsolatokat felépíteni kell, nem jön az hipp-hopp és amúgy is, annyiféle ember van, a barátkozás is olyan, mint a párkapcsolatok valamennyire, azért nem minden emberrel vagyunk kompatibilisek.. Micsoda magyarázatok, mi, hogy miért is zárkózzam el attól, hogy itt tényleg klassz ismerettségeket kezdjek kötni itt Rómában..
És aztán, a tegnap este megcáfolta az elképzeléseimet. Szuper kis estét töltöttünk nyolcasban és azt kell mondjam, mindenki szimpatikus volt, néhányak kimondottan csupa pozitiv energiákkal töltöttek meg. Jaj az energiák :) Gondolom, ez sokak számára ilyen hülye dumának tünhet de a múltkor elgondolkodtam ezen. Spirituális beállítottságú emberektől gyakran hallottam 'olyan jó energiákkal vagy felvértezve'. Át lehet ezt fordítani kevésbé spirituális, mindennapi nyelvre, például ha valaki a találkozásotok után jó érzéseket hagy, feltölt. Mert ugye, biztosan mindenki ismer olyan embereket, akikkel ha eltöltünk egy pár órát lemeritenek, energiavámpirok, és vannak ellenben olyanok akik feltöltenek, inspirálnak.
Úgy érzem, kicsit bezárkóztam a komfortzónám mögé egy ideje és talán eljött a perc hogy kiszabaduljak onnan. Inspirál és erőt ad amikor hozzám hasonló lányokat látok, akik hozzám hasonlóan egy idegen országba költöztek és élnek, és rájövök, nem is vagyok ufó :)
 


 
A kép egy számomra nagyon kedves sorozat a Lipstick Jungle (Rúzs és New York) szereplőiről. Három igazán inspiráló nő élete, engem megnyert. Kár, hogy nem folytatták (összesen azt hiszem 2 évad van).
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése