2014. szeptember 8., hétfő

Bemutatkozom..

Milyen régen tervezem, hogy új blogot nyitok. Bizony, mert nem vagyok teljesen 'szűz kezű' blogoló. Életem egyik nagy nagy lépéséről blogot vezettem, ahol első küldföldi szárnycsapásaimat örökítettem meg.
Ennek az új 'naplónak is' egy hasonló alapja van, habár ennél ezúttal sokkal tágabb témakörökben szeretnék írni, nemcsak beszámolni arról ami velem történik, hanem sok-sok egyéb dolggal kiegészíteni a mondanivalómat, ami aztán az olvasóknak is hasznos lehet.. Így aztán a cím 'tricolor', ami tehát nem is csak a nemzeti zászlóink színeire utal, hanem a blogom sokszínűségére is.
Itt tehát a lista a témakörökről amikről szeretnék írni 3 színbe rendezve:
- Az első és legfontosabb téma, amire már fentebb is utaltam, az Olaszországba való kiköltözésem. Szeretnék íni a beilleszkedésről, honvágyról és mindenről ami a külföldi élettel jár. A kulturális különbségekről, Rómáról és mindarról amit ott látok hallok érzek.
- A következő pont a testi-lelki egészég és szépség. Az egészéges életmód, mozgás, a helyes téplálkozás, a szépségápolás, sport és minden ilyesmi, amitől jobban érezzük magunkat.
- A harmadik pedig legyen egy 'minden más' pont, akár egy jó filmről, vagy bármiről ami eszembe jut :)
De úgy igazából, miért is írom ezt a blogot? Mert kedvem van hozzá.
Remélem majd lesznek hasznos dolgok amiket megosztok, sokak számára, vagy csupán egyszer majd okozok szórakoztató perceket a bejegyzéseimmel.
A következő bejegyzés egy részletesebb intruduction lesz. Coming soon.
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése