2014. november 28., péntek

Make-up - makes me feel good

Haha, hát nem is akartam tovább odázni a Make-Up-os bejegyzésem megírását, hisz számomra kedves, nagyon kedves téma ez.
Sokféle make-upos időszakom volt már.
Eleinte, nagyon fiatalként nem használtam semmilyen alapozó terméket, csak a szememet sminkeltem és szájfényt használtam. Gimnazistaként egy kevéske pattanással küzdöttem csupán, emelett gyönyörű sima és puha bőröm volt.
Néhány éve viszont megfordult a kocka, a két legfontosabb dolog az alapozás lett és a szemöldök korrigálás. Ugyanis a bőröm már nem olyan szép egyenletes mint anno és a szemöldököm pedig, nahát vele tinédzserként csúnyán elbántam. Nagyon vékonyra szedtem és sajnos elég egyenetlenül nőtt vissza. Ki kell mindig igazítanom, mert borzasztó anélkül.

Kezdjük hát az alapozással. Iszonyú nehéz jó alapozót találni. Ami megfelel a bőrtipusnak, nem maszkszerű nem látszik hogy van, de mégis tökéletes bőrt csinál. Ami nem fényesít ki délutánra, de nem is szárítja a bőrt (kevert bűrüek micsoda áldás nem igaz?).
Az én technikám évek óta az, hogy összekeverek egy kis arckrémet az alapozóval, igy sokkal természetesebb az eredmény. Egy olyan BB-krém félét mixelek ki de ez azért mégis fed - a BB krémek sokszor számomra túl gyenge fedőképességüek.
A felvitel érdekes, vásároltam az utóbbi hónapokban kettő alapozáshoz való ecsetet is, Az egyik a klasszikus lapos alapozó ecset a másik pedig egy H&M-es BB krém ecset ilyen tömött és rendkivül finom puha. De egyelőre nem sikerült még meghódítaniuk. Valamiért úgy érzem a kezemmel jobban tudok dolgozni.
 
 
A korrektor nem egy főszereplő nálam. Pattanásaim már csak elszortan vannak, vagyis, még annál is ritkábban. Karikák a szemem alatt szerencsére nincsenek. Van egy korrektorom  egy jó kis világos árnyalat amit, ha ki akarom villantani a szemimet akkor a szemem környékére kenek, de elég ritkán használom.
A következő lépés mindig a szemöldök. Évekig ceruzát használtam, majd felfedeztem a ferde ecsetke és szemhéjpúder párost, velük jobban lehet játszni. Ha akarom szuper íves kidolgozott szemöldököt csinálok, ha akarom hétköznapias egyszerű dúst. Ez szuper tényleg imádom.
Majd jön a 'szabadprogram'. Egy kis szempillaspirált azért szinte mindig teszek. A szemkihúzásról is nemrég szoktam le. Vagyis néha néha még kihúzom, de tényleg csak néha.
Ennél gyakrabban használok pirosítót. Ami nemrégiben kezd jobban érdekelni. Eddig azt goldoltam a pirosítót egy helyre lehet tenni és kész. De rájöttem sokféle hatást lehet elérni. A sötétebb barnás árnyalatokkal az arccsont alá erősen oldalra, - na ez nem is pirosítás valójában hanem kontúrozás a profik nyelvén. Nekem ehhez van egy sötét púderem. Manapság elég gyakran használom ezt. Ezzel lehet az a natur smink hatást elérni ahol nincs túl sok szín meg cifrázás. Csak egy gyönyörű alap egy szépre korrigált szemöldök, ez a konturvonal az arcon ami egész természetesnek hat. És akkor jöhet egy szép rúzs.
Rúzsom gyakorlatilag soha nem volt, egészen egy évvel ezelőttig. A szájfény vagy ajakápoló elégnek bizonyult számomra - soha nem voltam az a 'rúzsos típus'. Aztán jött a nagy rúzs trend. Nagyon tetszenek. A nude-ok. A fukszia. Az élénkpiros. Fantasztikusak. Szép bordók igy őszre / télre hmm, na pont egy ilyen hiányzik még, azt hiszem fel is kerekedem és ellátogatok ma egy KIKOba.
A szemsimkkel igen keveset foglalkozom. Ha valami special hát akkor egy tusvonal, mármint, nekem special..
Imádom ezt a natur megjelenést..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése