2014. november 28., péntek

Van bőr a képükön..

Nőként igancsak rajongok a szépségápolásért, a kozmetikumokért és minden olyan termékért ami azt ígéri, hogy még szebbé varázsol.
Imádok a bőrömmel a hajammal foglalkozni, ápolni - ez már csak ilyen női dolog, hát nem?
Nem vagyok az egy terméknél vagy márkánál leragadós fajta, szeretek próbálatni kisérletezgetni, a 'még jobbat' keresni. Túlságosan kritikus sem vagyok, azt hiszem nagyon kevés terméket dobtam ki eddig elhasználatlanul. Viszont, a termékeket a fürdőszobapolcon felhalmozás nem kenyerem, tehát egyféle termékből maximum 2 dolog áll a szekrényemben.
Nos, itt Olaszországban még csak felfedezőben vagyok egyes termékekkel, első ilyen dolog az arclemosó. Otthon Budapesten az elmúlt két évben zsinórban vásároltam az Yves Roche csodaklassz zöld arclemosóját, egy isteni finom kis cucc, soha semmiféle irritációt nem okozott, de gyönyörűen levitt minden koszt sminket egyebet.
Itt eddig vásároltam egy helyi márkájú arclemosót ami nem volt olyan rossz, de jó sem, ha a szám közelébe került éreztem egy ilyen furcsa nagyon erős illatot/ízt ami gondolom a kicsit túl agresszív összetevőktől lehet. Ezt majdnem kivégezvén az elmult hetekben nagy boldogan vettem kézbe a közeli szupermarket aktuális kupanjait, köztük a nivea 30%osát, és rögtön eldöntöttem, beszerzem őt:
 
 
 
Nos, 3 napja kezdtem el használni és rögtön már az első nap után a pokolra kivántam. Szó szerint tönkretette a bőröm. Csupa csupa apró kis kiütés lettem tőle, csupa érdes és kirügyezett az arcom.
Erősen lebeszélek róla mindenkit csak emiatt regisztráltam a krémmániára, hogy ott is leírjam tapasztalatomat.
Tovább olvasva a terméknek, itt az olasz lányok körében is rengeteg panaszt talátam az interneten, és azok akik már nagy 'összetevő' szakértők, azt írták, hogy ez a termék egy nagyon agresszív, erősen allergén cucc. Kukába vele.
Valóban borzalmas.
Ekkor az egyik ilyen kis 'fúrumon' láttam hogy egy lány alternativának egy bio szappant ajánlott. Majd találtam még 2-3 szappan tipus ajánlatot. Szóval ma felkerekedem és beszerzek egy finom kis szappant, ami reméljük hamar helyreteszi a tönkrevágott bőrömet.
És szándékozom lecserélni a tusfürdőmet is rá. Ugyanis a kezemen több mint egy éve csúnya ekcémával küzdök. Csak a jobb kezemen tehát amire mostantól odafigyelek:
- takarítás és mosogatás csak kesztyűben
- fürdés mosdás arctisztítás csakis a jó kis bioszappanommal.
Hát ennyi reméljük működni fog..
Azt hiszem a következő bejegyzésemet is a szépség témakörének fogom szentelni. MAKE-UP!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése