2014. december 4., csütörtök

change your mind


'If you don't like something, change it; if you can't change it, change the way you think about it."
Mary Engelbreit
 
Megfogott ez a gondolat.
Vagyis elgondolkoztatott.
Felhoztam rá a jelenlegi egyik legnagyobb problémám. A mumus home office.
Nem szeretem. Ezt már több soron megosztottam itt.
Amikor a céghez kerültem láttam hogy ez a lehetőség (a munkaidőn kívüli dolgaink miatt) nagyon népszerű. Mindenki szereti kihasználni. Sokan sokféle okokra hivatkozva néha otthon maradunk dlgozni. Jön a villanyszerelő vagy későeste kell egy installációt koordinálnunk. Kicsit rosszul érezzük magunkat. Ésatöbbi.
Amikor aztán márciusban megszületett a nagy döntés, és itt vagyok Rómában, a hét 5 napjából 4-et de legkevesebb 3-at dolgozom ebben a formában. Nemritkán 11-ig pizsamában. Az én kávészünetem 'berakom a mosást szünetek' és hasonlóak. Társalogni csak chaten tudok. És, erre a 40 négyzetméterre 'törpül' az életem.
Én otthon sem voltam oda az otthoni munkáért. Szeretem az irodánkat a csapatunkat. Olyan tipikus multis open air iroda. Mindenféle nyelven beszélnek. Szép modern minden. Mindig rendeznek valamit.
Így aztán, ebből a régi 'rendből való kiszorulás' elég rosszul érintett.
Mégis mielőtt nekiállok újra panaszkodni nézzük újra a fenti gondolatot.
Ha valami nem tetszik változtass. Ha nem tudsz, változtasd meg azt ahogyan gondolkodsz róla.
Keressem meg az előnyeit a dolognak?
Hogy én már napközben kitakaríthatok az 'ebédidő cimén'? Hogy kifesthetem a körmöm délután? Hogy ha esik nem kell kimozdulnom? Ha el kell bújnom a világ elől akkor megoldva?
Hát, lehet reménytelen eset vagyok, de sajnos nekem ez kevés. Több szocializációra van szükségem. Arra hogy minden nap elmenjek dolgozni és embere közt legyek. Nevessek, csacsogjak. Ez itt most nem én vagyok.
Tehát végül, inkább azon dolgozok amit az idézet első fele említ. 'change it'. Keresem töretlenül a leendő munkahelyem.
Addig persze próbálom jobbá tenni az életem, hangulatom, és egyéb dolgokkal kompenzálni hogy ez a dolog most ilyen.
Visszaidézve előző bejegyzésemet, most panasz helyett hálás leszek.
Hálás vagyok hisz történhetett volna az is, hogy olyan a vezetőm, hogy nem enged el Rómába a munkám mellett. Ezesetben fel kellett volna adnom mindent. És most tán teljesen munka nélkül tengenék itt. Na annál, sokkal sokkal jobb a helyzetem.
Hálás vagyok, hogy a párommal való együttélés gördülékeny, sőtmitöbb szuper. Ő a társam nem csupán valaki akivel kapcsolatban vagyok.
Hálás vagyok mert egészéges vagyok, és mindig képes vagyok erőt meríteni valamiből.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése