2014. december 19., péntek

"Emlékszem, hogy egyik reggel hajnalban keltem, úgy éreztem, minden csupa lehetőség. Azt gondoltam, hát innen kezdődik a boldogság! Ez a kezdete! És persze mindig egyre több jön! Nem jöttem rá, hogy nem a kezdet volt. Maga volt a boldogság. Az volt A Pillanat. Épp akkor."
Az órák c. film

Olyan szép ez az pár sor.
És olyan jó amikor ilyen periódusban vagyunk.
Márpedig egy új év érkezése tökéletes talaj egy ilyen időszakhoz.

Valamelyik nap ráakadtam egy kis böngészés által egy 2015-ös asztrológiai cikkre, ami azt írta - és ez nem egyes jegy(ek)re vonatkozik, hanem meglehetősen általános - hogy sokak számára volt a 2014-es év egy 'építkező' év, sokan tapostak olyan malmot ami úgy tűnt egy soha véget nem érő és gyümölcsöt nem hozó taposómalom. És pedig, 2015 lesz az az év, amikor is minden 'beérik'.
Ilyenkor hajlamosak vagyunk azt mondani 'jé milyen igaz ez'.
De én úgy gondolom, ezek a dolgok még általánosabbak annál, mint hogy egy konkrét évre vonatkozó horoszkóp tartalma legyen.

Hát én ezt a bőrömön tapasztaltam 2014-ben.
Szenvedősen gyürtem a heteket egymás után és folyamatosna azt kérdeztem magamtól, de miért? Miért kell hogy ennyire szenvedjek.

És tudom rá a választ. Hát én hagytam hogy így legyen.
Felemésztettek a megváltozott körülmények amiket nem tudtam feldolgozni, nem tudtam velük élni.

De mára rájöttem, nincs mit siratni. Nemcsak azért mert az amit itt hagytam magam mögött, Budapesten, már korántsem az mint ami volt. Hanem mert annyi minden más van ami boldoggá tehet. És amiért hálás lehetek.




Hálás vagyok az új évekért és új kezdetekért. Alapvető szükséglete az embernek, hogy időnként újjászülessen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése