2015. október 13., kedd

fall makes me happy this year

Nem tudom miért, évről évre más hatással van rám az ősz. Egyre jobban viselem, sőt egészen kedvelem. Ráadásul annak ellenére hogy nagyon hirtelen hideg és esős idő köszöntött be a napokban. És még így sem bánom.
Felöltöködöm, iszok finom teákat és testem lelkem felmelegszik.
Egy hete leltem rá újra a teázás örömeire. Egy ronda stresszes munkanap után csak ültem és néztem ahogyan a filterből oldódik a teafű. A csipkebogyó és piros gyümölcs illat járt át és csak szorongattam a forró bögrét. Próbálok kevés cukrot használni hogy a gyümölcsök ízét érezzek ne csak azt hogy édes.
Aztán, itt vagyok most újra Budapesten.
Régen nagy-nagy elégedettséget hozott mindig az itthonlét, a sok kollegával és programmal. Mostanság már kicsit átváltozott ez a szememben. Az iroda már nem olyan népes a kollegáktól és már most szinte mindent megtaláltam Rómában is, ami által kevésbé vágyódom a régi itteni dolgokhoz. Persze jó jönni. Még így is van pár dolog ami itt más / jobb. Egy két olyan üzlet ami kint nincs. Vagy épp a Vapiano Cézár salátája :)
Történt egy 'kis' változás is a külsőmön ami most meghatározó. Megszabadultam egy jó 10 centinyi hajhossztól és most vállig ér a hajam. Már untam nagyon mindig egyforma volt és vágytam már egy kis változásra, totális felfrissülésre. Hát megtörtént. Még szokni kell - azért éveken át hosszú és egyre hosszabb hajam volt. De most egyre inkább lecsengőben a nagyon hosszú haj divatja. Fashion bloggerek sora tér át rövid frizurára - egy spanyol lány kezdte 'LovelyPeppa'.
Hát meglátjuk mennyire fogom megszeretni.
Az elmúlt hetekben annyi volt a munka és annyira kevés az élet egyéb örömeiből - hogy picit felborult a harmónia. Ezt egyensúlyozandó most megpróbálok minél kevesebbet dolgozni (már amennyire ez lehetséges). Azaz, a munkát így is úgyis el kell végezni - de igyekszem 'letudni' és nem görcsölni feleslegesen semmin.
Marcoval azt érzem, mintha hétről hétre egyre erősebb és harmonikusabb lenne a kapcsolatunk. Sokszor azt érzem hogy ennél már nincs magasabb és jobb és mégis. A szeretet magasfoka. Végtelen hálám az égnek érte, értünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése