2015. szeptember 9., szerda

daddy

Annyira kiváncsi vagyok milyen apuka lesz Marco.
Azt hiszem akkor rabolta el a szívemet ez a gondolat amikor áprilisban egy éve itt voltak a barátaink akkor egy hónapos bébiükkel és ahogyan fogta. Teljesen elvesztem.
Volt még egy pár olyan momentum amikor láttam hogy felkészült a dologra.
A tavalyi nyaraláson 3 kis szöszi kisfiú a tengerparton elbüvölte. Aztán egy jó fél éve egy film egy nagyonb cuki kislánnyal. :)
Rengeteget beszélnek a terhességről, az anyai érzésekről ösztönökről megfelelni vágyásról, de alig az apairól. Pedig biztos vagyok benne, hogy az apák nagytöbbsége is egy csomó gondolattal van ilyenkor tele. Főleg akik életük nagy feladataként élik ezt meg. És szeretnének is jól 'teljesíteni' ebben a feladatban.
Én tudom, hogy Marco mindent meg fog tenni, hogy a lehető legharmonikusabb legyen minden. Nem dolgozik vezető beosztásban, legkésőbb fél 6-kor már itthon van. Rengeteg a szabadsága. Szóval állati szerencsések leszünk.
És biztos vagyok benne a szivemet olvadásig fogja melegíteni amikor majd látom kis szerelmünkkel együtt. Valahogy így:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése