2015. január 16., péntek

30 days squat challange

Újra itt.
Épp azon gondolkoztam, milyen rég is írtam bejegyzést, és miről kellene. Visszaolvasva az utolsót, hát be is ugrott. A Squat Challange.
Nos mi is ez, hát egy 30 napos szuper intenziv, csupán guggolásokból álló program, ami a gyakorlatszám emelésével gyors és látványos popsikerekedést okoz nekünk.
Sokféle létezik különféle intenzitással, van ami csupán 40 guggolással kezd és a végére 250-re emel. Az enyém 80-al kezd és 300-az zár.
Egyes programoknál láttam 4 naponta pihenőnapot is - az enyémben nincs de én azért tartok olyan 3 naponta egy napot. Ezátal az én programom hosszabb lesz, de nem is baj. Talán, az emelkedés iramát is picivel lentebb fogom venni mert nem jó az ha megcsinálom hipp hopp a programot, aztán Ó wow micsoda eredmény (merthogy szinte biztos látható eredménye lesz), aztán pedig feledésbe merül a dolog és vissza is szikkadnak a popsik :D.
Régen egyáltalán nem tulajdonítottam nagy figyelmet a popsinak. Úgy gondoltam, a kardió az amire szükségem van, szálkásodni karcsúsodni ugyan minek csináljak ilyen egyes testrészekre irányuló tornákat hisz ott a futás ami megmozgat mindent.
Aztán, valójában ez is a médiáknak köszönhető - az instagrammon rengeteg motiváló képet láttam többek közt a squatsok (guggolások), majd rájöttem, hát meglehetősen formálatlan a hátsóm. És, egy kis naracsbőr is ott csúnyálkodik.
Majd elképzeltem, hogy a hőn áhított karcsúsító futás által egykor majd leadom azt az egy-két kilónyi plusszt, hát mi marad ott.. Csúnya a lapos, aszadt fenék.
Illetve azt is olvastam, hogy ahol izom van ott a zsír is jobban ég mert az izomnak sok energia kell..
Szóval mi sem indokolja jobban hogy ebbe a programba belevágjak.
Hát megtettem, és mist 5 nap után azt kell hogy mondjam, egy pici eredményt máris látok.
Ki szoktam egészíteni ezt a mini edzésprogramot egy kis nyujtógyakorlatsorral is mert meglehetsen be vagyok merevedve. Így egy 10-15 perccel máris tettem valamit magamért ami a semminél máris sokkal sokkal jobb.
Szóval, folytatom kitartóan és majd beszámolok a fejleményekről.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése